SERVICIUL CABINET

 

Î. Șef serviciu: Inspector de poliție MARUȘCA CRISTINA-MARIANA

 

telefon: 0260 661285/int. 20137

 

e-mail: cabinet@sj.politiaromana.ro

 

adresă: Strada Unirii, nr. 19, municipiul Zalău

 

Serviciul Cabinet este structura de specialitate care asigură organizarea și coordonarea principalelor misiuni si activități, managementul situațiilor de criză, managementul organizatoric-funcțional asigurând suportul decizional al conducerii Inspectoratului.

 

Serviciul Cabinet, în conlucrare cu celelalte servicii si formațiuni, organizează, coordoneaza si verifică îndeplinirea activitatilor ce revin inspectoratului de politie.

 

Atributiile Serviciului Cabinet se exercita pe domenii de activitate prin intermediul compartimentelor din structura organizatorică:

 

-gestionează situațiile speciale impuse de evoluția unor fenomene infracționale, în care este necesar un răspuns urgent și eficace pentru stabilizarea situației, într-un interval de timp scurt, prin stabilirea modalității de desfășurare rapidă și a măsurilor ce trebuie urgent adoptate în funcție de situația cerută;

 

- asigură activitatea de registratură generală la nivelul instituției  și organizează, respectiv coordonează activitatea de primire, examinare, repartizare şi soluţionare a petiţiilor şi de primire în audienţă a cetăţenilor, de către conducerea instituției;

 

-asigură permanent primirea sesizărilor telefonice ale cetățenilor prin Sistemul National Unic Pentru Apeluri de Urgență 112;

 

-asigură paza și controlul accesului în sediul Inspectoratului;

 

-urmărește punerea în aplicare și verifică respectarea prevederilor legale în domeniul securității și protecției informațiilor clasificate;

 

-gestionează relațiile cu mass-media, monitorizează modul de prezentare a activității Inspectoratului de către presa scrisă și audio-vizuală și prezintă șefilor analize și sinteze;

 

-elaborează comunicate și alte materiale de presă, în urma consultării serviciilor de specialitate;

 

-asigură primirea, înregistrarea, analizarea și documentarea solicitărilor transmise în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public cu modificările și completările ulterioare, precum și soluționarea acestora și informarea solicitantului;

 

-desfășoară activitatea de primire și consiliere a cetățenilor în audiență